środa, 26 października 2016

Duchy z ... chusteczek


 Kolejny pomysł na pracę plastyczną z duchami. Tym razem duchy z chusteczek! Tak, dobrze czytacie - z chusteczek.

1. W pierwszej wersji użyłam chusteczek nawilżanych - takich jak dla niemowląt. Najpierw je wysuszyłam (tak oto przestały być nawilżone ;)), żeby dały się przykleić na kartkę.

Na czarnej kartce papieru układamy chusteczkę w kształt ducha i przyklejamy. Ja użyłam kleju Magic. Przyklejamy też oczy i buźkę.

duchy z chusteczek nawilżanych

2. W drugiej wersji wykorzystałam chusteczki higieniczne. Tak samo jak w poprzednim przypadku, najpierw układamy chusteczkę w kształt ducha i przyklejamy na kartkę. Dodatkowo z wyciętych rożków drugiej chusteczki zrobiłam mojemu duchowi ręce. Przyklejamy oczy i buzię (albo jak u mnie rysujemy ją pisakiem - delikatnie, by chusteczka się nie przedarła).

duch z chusteczki higienicznej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz